niedziela, grudzień 17, 2017

Serwis

 

Wiedza jest naszym atutem

 

Naszym klientom zapewniamy autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich urządzeń z naszej oferty.

Naprawy urządzeń dużych, kłopotliwych w transporcie dokonywane są  u klienta, w miejscu instalacji sprzętu.

W ramach serwisu wykonujemy przeglądy urządzeń wynikające z aktów normatywnych lub zaleceń producenta.

W celu zminimalizowania usterek w trakcie  eksploatacji aparatu, w chwili jego instalacji, klient zostaje przeszkolony przez pracowników serwisu z zakresu obsługi i konserwacji.

Do większości sprzętu części zamienne posiadamy na magazynie, co pozwala na szybkie usunięcie usterki. 

Pracownicy serwisu zostali przeszkoleni przez producentów sprzętu i posiadają niezbędne certyfikaty.

 

 

Serwis gwarancyjny

Politykę serwisu opieramy na karcie gwarancyjnej, którą klient otrzymuje razem z zakupionym aparatem. Podstawą są następujące zapisy:

  • Reakcja serwisu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia awarii
  • 14-dniowy termin naprawy gwarancyjnej
  • Automatyczne przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy, przy czasie naprawy przekraczającym 7 dni
  • Aparat zastępczy przy przedłużających się naprawach

 

Serwis pogwarancyjny

Polityka serwisu pogwarancyjnego w zakresie terminów napraw i jakości obsługi jest taka sama jak gwarancyjnego. Celem nie jest generowanie zysków w naprawach płatnych, lecz zapewnienie najlepszej możliwej jakości usług.

Kontakt

SHAR-POL Sp. z o.o.
ul. Św. Małgorzaty 6/1, 44-102 Gliwice
Tel. (32) 231-36-07

Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Certyfikaty

Rzetelna FirmaRzetelna FirmaRzetelna FirmaRzetelna Firma

Scroll to top